dimarts, 29 de setembre del 2009

MONTREUX - SUÏSSA

           Trucador d'una de les portes del castell de Chillon, un castell fantastic situat al marge del llac Leman.

dilluns, 28 de setembre del 2009

dijous, 24 de setembre del 2009

SIENA - TOSCANA - ITÀLIA













No els podem considerar trucadors, sinó que la majoria son anelles, però tenen tota la pinta de trucadros, ens les envia el Ivan Rodón del blog - cada terra fa sa guerra (ivàn rodón) - valls, d'aquestes anelles ens diu:

En el cas de les que t'he passat, de Siena, de ben segur que ja saps que la ciutat està dividida en catorze barris i que cadascun d'ells està representat per un motiu. Així, hi ha per exemple el barri de La Torre, del Caragol, de la Civetta (Mussol), de l'Oca, de l'Unicorni, etc... Gairebé tot són animals.

El motiu de cada barri està present a cada carrer i carreró, a les banderes, escuts, penons, domassos i altres indicatius, que després llueixen amb tot l'esplendor durant les festes del Palio.


dimarts, 22 de setembre del 2009

UNITED STATES - CARÀTULES DE DISC





Una curiositat que ens porta el blog - garage hermetico - tarragona
la portada del disc de Bob James

dilluns, 21 de setembre del 2009

dissabte, 19 de setembre del 2009

divendres, 18 de setembre del 2009

dijous, 17 de setembre del 2009

ARBOLÍ - BAIX CAMP - CATALUNYA



Aquest es el trucador de la casa del Marius Domingo
a Arbolí del blog - el bloc del màrius domingo - reus

dimecres, 16 de setembre del 2009

dilluns, 14 de setembre del 2009

diumenge, 13 de setembre del 2009

dissabte, 12 de setembre del 2009

dijous, 10 de setembre del 2009

TAXCO - MÈXIC


Esglèsia de Sta. Prisca - Taxco (Mèxic)






Agraïment al Pere del blog l'ombra de l'atzavara - world